Not signed in (Sign In)

Categories

Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
Advertisement
    • CommentAuthorjelle#2
    • CommentTimeFeb 26th 2008 edited

WIRE announce live dates
    After a considerable absence from the live scene (the last show was at Benecassim, Spain in 2004), Wire is set to announce dates for new live shows this year. As yet unconfirmed dates will include European festivals during the summer season and a trip to North America in the autumn.

At this time, we are able to confirm the following early show dates:

April 29: Stuk, Leuven, Belgium
    May 01: 4AD, Diksmuide, Belgium - As part of their 50th (hehe) Anniversary.
    May 07: Nuits Sonores Festival - Lyon, France

Wire is, of course, now well advanced in recording and mixing its 11th (as yet untitled) album, due for release later this year.

Hun vorige passage zindert nog na.

•  
      CommentAuthorIsa
    • CommentTimeFeb 28th 2008

Als ze even strak zijn als 6 jaar geleden op ATP, dan ontploft er een bomme in de 4ad !

•  
      CommentAuthorrock4

Isa:Als ze even strak zijn als 6 jaar geleden op ATP, dan ontploft er een bomme in de 4ad !

Tiens, herinner jij je daar dan iets van ? ;)
    Ik herinner me ook pogoënde mensen van middelbare leeftijd op Pukkelpop een aantal jaren geleden voor een (schandalig!) slechts half gevulde tent. Misschien is het tijd dat ik me daar ook eens tussen waag.
    12XU!

All Shadows And Deliverance
    •  
      CommentAuthorIsa

Jij herinnert je dan weer veel te veel ;)
    Van wat ik toen meemaakte herinner ik me dat ZIJ heel erg strak waren ... ik daarentegen ...

•  
      CommentAuthornice
    • CommentTimeMar 3rd 2008

In 4AD met de Brassers blijkbaar!
    De CD die ze releasen is echt wel de moeite.

én Wire!

Let there be groove
    •  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeMar 6th 2008

present!

mickeyluv
    • CommentAuthorpool
    • CommentTimeMar 8th 2008

mjammie, wire, als ik mag van ons dochter, present

• CommentAuthorsteve m
    • CommentTimeMar 12th 2008 edited

die keer op pukkelpop met die oude springende punkers: geniaal was dat.
    legendarisch optreden voor mij. send was toen juist uit denk ik. ze begonnen met een lelijke elektronische drone en ik vreesde het ergste.
    toen kwamen ze op en begonnen nummers van pink flag te spelen. sindsdien zwaar fan. allez, toch van pink flag. van mij mogen ze weer hetzelfde doen.

die cd van de brassers vind ik ook best leuk, maar van mij had er meer oud materiaal op gemogen.

• CommentAuthorevil fons
    • CommentTimeMar 12th 2008

kan ik meerijden naar 4AD met iemand?

het lam gods
    • CommentAuthorNel-G
    • CommentTimeApr 19th 2008

29 april + Sylvester Anfang II

• CommentAuthorvogue.
    • CommentTimeApr 25th 2008

steve m:die keer op pukkelpop met die oude springende punkers: geniaal was dat.

Er werden nogal wat zogenaamde "hi fives" uitgedeeld, affirmatief!

• CommentAuthorjelle#2
    • CommentTimeApr 25th 2008

Bruce Gilbert is er nu wel niet meer bij, een niet te onderschatten statische en snoeiharde factor. Ze gaan nu de hort op met de gitariste van Laika.

•  
      CommentAuthorIsa
    • CommentTimeApr 30th 2008

Iemand die ze gisteren in Leuven zag ?
    12XU ... 't was van dadde, las ik ergens ?

• CommentAuthorNel-G

jip, gezien. en 't was gene vetten...

1.  quote

de paar oude nummers in de set waren nu nog wel lichtpunten, maar over het algemeen toch wel teleurstellend.
    helemaal niet zoals op Pukkelpop paar jaar terug alleszins.

• CommentAuthorevil fons

heel fletse boel. Klonk ook heel slecht. De geluidsman was overduidelijk het noorden een beetje kwijt door te veel naar slechte jaren 80 industrial/new wave te luisteren.

het lam gods
    •  
      CommentAuthorduivvv

heel fletse boel inderdaad

ben weggelopen

2.  quote

jelle:Ze gaan nu de hort op met de gitariste van Laika.

Bweurk! Zal wel hebben bijgedragen tot de hoge factor der fletsheid.

I'll donate this to Bibles for Belgians!
    • CommentAuthorjelle#2

Morgen zullen ze wel orde op zaken stellen. :-)

• CommentAuthorjelle#2
    • CommentTimeMay 2nd 2008

Sid Vicious keek ernaar en zag dat ze inderdaad orde op zaken gesteld hebben.

Misschien was het het frisse en degelijke geluid dat een heel verschil maakte.

De meeste generatiegenoten oogden echter niet meer zo fris en jong als hijzelf.

•  
      CommentAuthorMich

het rockte !

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorIsa

Nooit gedacht dat ik ooit nog naast Sid Vicious naar Wire zou staan zien. in Diksmuide. zotjes.

Na alle negatieve commentaren over Leuven, moet het dus een heel stuk beter geweest zijn in Diksmuide (maar ze haalden voor mij nog steeds niet het niveau van de vorige keren)

Maar amai, watching De Brassers was echter pretty much like a roadtrip through Germany: no end in sight ! Gelukkig was de blonde danseuse er weer.

•  
      CommentAuthorik

wire was echt goed.
    De Brassers waren een ware gruwel. er stond verdacht veel volk buiten tegen het einde

Cheesus Saves
    •  
      CommentAuthorrock4

De Brassers heb ik nog verrassend lang uitgehouden, maar 't was maar dat het café niet open was, anders had ik daar al lang gezeten...wat een anachronisme...en dat nummer met die orgelsolo manman.
    "Merciekes", dudes, het is nu goed geweest, vaarwel.

Wire was er recht op, niet zo duister en overdonderend als Pukkelpop, maar wel echt strak en goed. Mooie mix van oude en nieuwe nummers. Oe cool is Robert Gotobed, niet raar dat ze hem zo noemen, zit gewoon te slapen achter zijn drum maar tegelijk een oerdegelijke drummachine. Dat Laika-meiske deed het wel goed eigenlijk, maar toch liever Bruce Gilbert.
    Anyway, ik heb ervan genoten (dit in tegenstelling tot Magik Markers eergisteren).

All Shadows And Deliverance
    •  
      CommentAuthork

inderdaad die blonde prènte en hoe ze op het laatste de fotograaf aan het ambeteren was...het valt net iets moeilijker af te blaffen dan laten we zeggen een zatte noord-fransman.

wire was super, niet zo intens en snedig als de vorige keer maar na al de geruchten over een slechte leuven was dit een bijzonder geslaagde avond. de brassers daarin tegen hadden zich vergist van chiro-fuif.

• CommentAuthoraaahhh
    • CommentTimeMay 3rd 2008

Een chiro-fuif..WAAR?????

Add your comments
    Username Password