Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
ha*ze*ve?
tanguy veys? Is daar begot ooit nog iets van gekomen van zijn proces tegen tomadde?
Warry aldanietx?
sesietske
ok.bye.warry still alive and fucking kicking
en ook een huis aan tope metsen (lees renoveren)
nog steeds in bxl residerende en zwaar met de homies van arkangel e.d. chillend
voor de rest een fijne dag verder ...
life is good
verder : diene doed met zijn rhymezzz ... weet zijn naam niet meer maar er was iets met oe in ...
vik the kid
warry:diene doed met zijn rhymezzz ... weet zijn naam niet meer maar er was iets met oe in ...
MC Wierlo?
En wat met Wobblie Spirit
I'll donate this to Bibles for Belgians!warry:verder : diene doed met zijn rhymezzz ... weet zijn naam niet meer maar er was iets met oe in ...
woeslie. Moeha!
Carlo audiobot...
mc wierlo
that's it !
en er zijn er nog zoveel meer ...
svenne reply?
ok.bye.el scorchio
mickeyluvMich:el scorchio
Alive and kicking (just nog genoeg).
Druk druk druk. En miserie miserie miserie. Voor de rest alles in orde. ;-)
die hare krishna dude (sympathieke gast, daar niet van) die altijd ellenlange antwoorden schreef, opererende vanuit de stripwinkel van Kortrijk?
leer ons de razernij ontgroeienkluze ?
neen, john wayne
ok.bye.*/s
ok.bye.lovingyou25hoursaday
da was mor ne mutn zenne...
om maar te zwijgen over flamez
ok.bye.En waar zit Rubella eigenlijk ? Zou ie bij René in San Feliu zitten ?
All Shadows And Deliverancealdo en de vliegende stofzuiger
www.salvadormusic.berock4:En waar zit Rubella eigenlijk ? Zou ie bij René in San Feliu zitten ?
mo ja gij. Rubella zeg...we zien ' m lik ook nie meer ...
mickeyluvRATKO SVILAR.
"lol".
de kansen van anderlecht om de uefa-beker te winnen?
die paintballbattle round 2..
jacobus & corneel
www.salvadormusic.belampe:ha*ze*ve?
tanguy veys? Is daar begot ooit nog iets van gekomen van zijn proces tegen tomadde?
Nope. Niks meer van gehoord.
Freddy Kips
mickeyluvmevrouwtje theelepel???
X Kurt Dierickx X (ofzo, help me out)
jebediah en fet maaik
En vooral... de maat van Fet Maajk. Murphy Ramone of zoiets?
the confetti's
lampe:
warry:verder : diene doed met zijn rhymezzz ... weet zijn naam niet meer maar er was iets met oe in ...woeslie. Moeha!
Carlo audiobot...
waar hangt die kerel zijn broer tegenwoordig uit ?
dennis black magic
www.salvadormusic.beMaartse buien en aprilse grillen: de lunte is in het land!
Hoe zou het nog zijn met thomas_h aka krul?
lampe:
Carlo audiobot...
die is hiphopper geworden
bytte:Maartse buien en aprilse grillen: de lunte is in het land!
Hoe zou het nog zijn met thomas_h aka krul?
hunter ?
duivvv:
lampe:
Carlo audiobot...die is hiphopper geworden
De laatste keer dat ik er was hoorde ik de hip-hop tot 3 straten verder. :')
met rubella alles goed... hij luistert nu naar klassieke musiek en danst tektonic. en z'n centuure geeft licht.
rubella:met rubella alles goed... hij luistert nu naar klassieke musiek en danst tektonic. en z'n centuure geeft licht.
iese !!
mickeyluv.calibre/facedown?
deze winter de broerkes nog tegengekomen op de kerstmarkt in aaaaantwiiiiirpeuh ...
spelen in een band die luistert naar de naam School of Quiet dacht ik...deden mee aan de rockrally ook.
mickeyluvLenny Sektor. Zou hij zijn DJ-carrière nog najagen?
TwistOfCain:X Kurt Dierickx X (ofzo, help me out)
Wel, het toeval wil dat ik een message gekregen heb op mijn couchsurfingprofiel waar het volgende in staat:
Please Be Aware
We have received police reports and several complaints from members alleging that a CouchSurfing user has stolen money and personal items in Europe. This user introduces himself as Kurt, and he has adopted several different last names including O'Brian, Dietric, Dietrix, Canuck, De Sutter, and Lehder. He claims to be from Canada and/or Belgium, and claims to be of Australian Aboriginal descent. He sometimes claims to be a political scientist, or of higher education. To our knowledge, he has only traveled in Europe.
Members report that Kurt attempts to avoid CS's safety measures in one of two ways. He either makes contact through a newly created profile, or he contacts members from outside the CS website, using the phone numbers or e-mail addresses listed on their profile. Members report that he attempts to take advantage of their sympathy by telling them that he has been robbed or has had recent tragedy such as an ill friend or a parents' death. He then asks if they can host him at the last minute even though he is a "new member" or they haven't seen his profile.
Kurt Dietric of Dietrix dus. Er stond effectief een foto bij van een zwarte kerel die ik indentijd nog op shows gezien heb af en toe (http://images.couchsurfing.eu.s3.amazonaws.com/img_l_2165592.jpg). Denk ik. Ik onthoud behoorlijk goed gezichten, maar dit is wel al lang geleden. Misschien heb je hier je maat teruggevonden :)
Oei:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=39889265
Een grap, hoop ik :)
Yari de blonde barman
DraculaWithGlasses:Oei:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=39889265
Een grap, hoop ik :)
wellicht zijn paswoord laten onthouden door de computer die hij op de couch mocht gebruiken :)
De ieperchickas
sam goris
www.salvadormusic.beJOHN PICAVET