Not signed in (Sign In)

Categories

Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
Advertisement
  1.  quote

de tent is nu al opgewarmd

2.  quote

06.00u.....terwijl iedereen nog maar juist in zijn bed ligt, sta ik hier terug op mijn werk, aaarrrgh maar voor de liefhebbers koeitonge met madera sause en kroketten

Steven H: machtig en dit om de sinxen te openen, hilarische dance moves, droge binnenteksten, (foane de clerk ier verkozen door het volk, ge zit ter vwor of gezit er tegen en in een andere gemeente ist nen andere kerel) voor mij een goeie opener

Zucchini Drive: hip hop tom en marcus nieuwkuis hebben dat weer goed gedaan, kleine bijdrage van nomad in handclap handclap, waar was michke den drummer eigenlijk :)

derest heb ik niet gezien.........

www.salvadormusic.be
    • CommentAuthordavez
    • CommentTimeMay 11th 2008 edited

terwijl ik tijdens warriors even langs de zijlijn het publiek onder de loep nam, spotte ik eddy gl die spontaan begon te moshen tijdens een ragganummer. schitterend moment, waarop zijn vrouw even spontaan begon te klappehanden. mbeire. vanavond meer scheefheid.

•  
      CommentAuthorbytte
    • CommentTimeMay 12th 2008

Het is groen en het kan zingen....

nen an-dave-ie haha

the fine art of original sin
    •  
      CommentAuthorDikken Danny
    • CommentTimeMay 12th 2008 edited

The Paper Chase : nog nooit live gezien, vrij energieke band, met veel fluim overschot, ik ben verkocht

Kling Klang / eerste nr vond ik bere, daarna moest ik werken

after party met de gebroeders kruimel en vorklift: veel te veel volk naar mijn gedacht, maar wel goed voor mijn minimalistische dans en zeer goed voor de armspieren

www.salvadormusic.be
    •  
      CommentAuthor.reggie.
    • CommentTimeMay 12th 2008

Wat een feest gisteren!

• CommentAuthorzucchini
    • CommentTimeMay 13th 2008

godverdoeme, wat een weekend!

www.zucchinidrive.com
    • CommentAuthorBerber
    • CommentTimeMay 13th 2008

Dikken Danny:
    Steven H: machtig en dit om de sinxen te openen, hilarische dance moves, droge binnenteksten, (foane de clerk ier verkozen door het volk, ge zit ter vwor of gezit er tegen en in een andere gemeente ist nen andere kerel) voor mij een goeie opener.........

... en dat terwijl de zoon van foane naast ons goedkeurend stond toe te zien :)
    Kijk nu al uit naar Steven H's slagerproject. Volgend jaar op de grote markt bij huldiging KVK als kampioen van eerste of in een bejaardentehuis in je buurt.

•  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeMay 14th 2008

véél te zot weekend..... zin om in mijne nest te kruipen en er een week niet meer uit te komen.
    later meer....

mich.

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorrock4
    • CommentTimeMay 14th 2008

Zonder twijfel 't zwaarste weekend van't jaar, en de beste VV Sinxen ooit zoals dat ieder jaar het geval is. Zeer veel hoogtepunten. Zoals o.a. de volgende:

- Steven H. zonder twijfel het grappigste optreden.
    - de risotto backstage op zaterdag, een baksteen die neerviel in mijn maag, maar wel een hele lekkere
    - mensen kruipen onder de vloer om te vermijden dat platen doorslaan op de deejaytafel...respect.
    - DJ Nolf...de zotsten dj van K-Town.
    - de Warriorz Crew, zoals altijd een groot feest.
    - het oude punkvolkje komt opdagen voor de Relatinos. Let's all do the modern dance...
    - The Paper Chase, redelijk verpletterend.
    - Kling Klang, kan me voorstellen dat zoiets in Vorst niet overkomt, maar hier toch behoorlijk ok.
    - zotkomerij van het volk tijdens afterparties
    - vanop de deejaystand redelijk goed zicht op groupiegedrag en dronken Engelsmans
    - de bassist van de Paper Chase die zichtbaar ook op jacht was...
    - "ik wil graag wat punk horen, heb je NOFX?"
    - Helaas geen blote wijven, hier is Black Haven, hard en goed
    - Kluze: "komt dichter, never mind the hippies"
    - The Jesus Disease!
    - iets minder gekend dan de Rode Ridder: Digital Leather, en de lachkick daarover backstage
    - de tent op maandag plots weer stampvol voor Steak N° 8, leuk om te zien hoe die gasten ervoor gaan

Vanaf dan werd het me zwart voor de ogen.

Merci aan allen die er bij waren, en op naar Farmfest maar!

All Shadows And Deliverance
  3.  quote

rock4:
    - DJ Nolf...de zotsten dj van K-Town.

euh...

Bitje teveel ragga dubstep dancehall naar me goesting maar 't was wel sfeer.
    Lotto toch ne keer op zaterdag of zundag é.
    Maar big up voor zeer uitgebreide set up en omdat het nog altijd voe niet es en goe in mekaar gestoken.

•  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeMay 15th 2008 edited

allee. 'k begin er eindelijk wat door te komen...

Vorige week dinsdag (jeez, et lijkt al eeuwen geleden) begonnen aan de opbouw en toch wel de meest geslaagde inrichting ooit (vind ik zelf)..met als pièce de resistance de ubercoole vlas vegas toog die nadeloos aansloot aan de DJ booth - jawadde dadde...gisteren was de parking opnieuw leeg. zottigheid!

dag 1
    - eerst van dienst in de Kreun (waar The Ex redelijk heerste) en toegekomen tijdens de set van DJ Nolf...lachen! gabbertrash.
    - Eats tapes - very nice - maar meer 'techno' dan ik dacht..fijne mensen ook.
    - feest met de Kortrijkse Warriorz - wat een helden. buuske kletse. eerste nummer van Mikis : Photek. wat een wereldnummer !
    - meer verwacht van BF zijn set, maar was wel çavatjes ...
    - de risotto idd - wuk een bomme. haha. respect voor de ganse kookploeg. ge moet 't maar doen.

dag 2
    - Bowy die tsjoolt met de high tech cd spelers..:-)
    - oude punks en sketchy figuren idd tijdens de Relatinos
    - Dead Elvis and His One Man Grave - leuk voor even, maar toch iets te lang naar mijn goesting. zijn camionette was hilarisch...'t spel viel lik uit elkaar..dan maar in gang geduwd.
    - fijne tunes van Isa en Alexanderrr
    - The Paper Chase zoals verwacht dé bomme van 't weekend. superblij dat ze hier stonden..wat een band !!
    - dress up and party with Nice 'n Haydee
    - Vibronics - dub is volledig mijn ding niet, maar 't Kortrijks publiek kon 't bijzonder goed smaken
    - Kling Klang - zat er een beetje mee in na de lauwe reacties op hun show met Portishead, maar ik vond ze beire. wat een party animals trouwens..amai.
    - zotte fjeeste met den Rock4, Clark C. en ondergetekende - amai, wat we daar allemaal gezien hebben vanop 't DJ podium...haha... publiek dat zot kwam, mooskerie, groepies die volledige bands opdoen, zatte wietens, fingerpoints, etc ... en clark c. is een fuckin' beest achter de dj tafel !

dag 3
    - Bloedbrothers - oe beire zijn ze nie...en wat een klassiekers draaiden ze niet die we bijna hadden vergeten.
    - The Whiskey Daredevils - lachen..
    - Black Haven - beste show tot nu toe die ik zag van BH....blaaaazen ! kluze = wat een bjeeste.
    - Digital Leather - cool, maar wat een zattekloten
    - Steak Number Eight - wat technische probleemkes, maar 't publiek trok er zich niet van aan..moshpit alvoren...ouders die verontrust kijken.
    - The Seatsniffers - gemist wegens rap dirty projectors gaan checken (wat een show trouwens!) , maar naar 't schijnt waren ze beire.
    - nog een afsluitend niddig fjeestje met Lotto

...opkuis..afbreken...en storm gisteren. naais.

voor de rest :
    - posi sfeer tijdens 't festival ( buiten de euh..usual assholes die denken dat ze den boel moeten verzieken ....) en de Kortrijkse zagen die constant vanalles bekritiseren maar zelf gene fuck doen.
    - "de man met de vuist"
    - scheverij zowel bij publiek als bands ....
    - het weer !!! bakken !
    - de gigantische opkuissessies iedere avond
    - het opkomen van de zon 's morgens....
    - blijven gaan !!!

thanx aan de bands, dj's, de massa's vrijwilligers en last but not least...de Vlas Vegas shitworkers !!
    Op naar Farmfest idd !! 4 en 5 juli. Schrijf maar op - 't zal zot zijn!

mensen die foto's hebben - posten maar !

mich.

www.vlasvegas.be

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorIsa
    • CommentTimeMay 15th 2008

Ik herinner me dat ik het een fantastisch weekend vond en dat het goed weer was.

Zaterdag:
    Teveel ragga !!!!!!
    Heb me geweldig goed geamuseerd met Steven H, zowel met wat ik hoorde en verstond als met wat ik niet verstond, want hetgeen ik er zelf bij verzon was ook grappig (Steven H, samenwerkingske ? ;)) en idd: “Foane De Clerck, van CD&V strekkinge, ier verkozen deur het volk, elders es ’t nen andere kèrel”. Door omstandigheden (the Ex & Getachew Mekurya die er onder het motto “you have watch, we have time” een stuk later aan begonnen dan gedacht … actually, no, we did not have time) en een uur of 7 non-stop pintjes tappen niets meer gezien die avond. Wel nog gehoord: de naar goeie traditie zotte tunes van DJ Nolf, goeie eats tapes, geweldige set alweer van de warriorz, een beetje teleurstellende Black Francis inderdaad, al kwam het af en toe toch nog heel goed.

Zondag:
    Na de Relatinos die de rock&roll gaan redden, nog een stukje, maar veel te weinig, DJ Bowy meegepikt. Dead Elvis and His One Man Grave speelde véél te lang naar mijn goesting. Goeie set van Alexander, zoals gewoonlijk. Respect voor Bowy’s geklungel met cd- en platenspelers, het is een trend, ik ben hem gevolgd ! The Paper Chase speelden een paar van mijn favorieten en klonken erg stevig en strak. Ik houd wel van hun sound en Clark C zorgde dat ie er perfect goed uitkwam. Maar ik vind hun nummers echt te veel van ’t zelfde om het lang vol te houden. Nice ’n Haydee weten hoe je een partyset moet inzetten: Theme from Konono n°1 ! En echt, de versie van Mongoloid die ik heb staan is een pak rapper dan wat ik hoorde, maar ’t was even aanstekelijk. Vibronics vanuit de verte gehoord, het klonk degelijk, maar kan er eigenlijk weinig meer over vertellen, ’t was dub, ik word daar moe van. Stond nog buiten toen Kling Klang Heavydale inzetten, ja làp ! Klonk toch vrij strak en luid ook, toch vlak naast die box.
    Daarna een compleet zotte fête met Clark C en de broers. Scheefgaanderij, ook van mijnentwege.
    (voor de mensen die foto’s hebben van zondag: jazeker, ik durf u een proces aandoen !)

Maandag:
    Eerst 4 ½ uur acclimatiseren in het bonnekeskot, vanwaaruit ik de mensen goed kon zien en zij mij gelukkig minder goed, tenzij ze bons wilden, uiteraard.
    Vanuit dat kot maakte ik dit mee: één van de hoogtepunten dankzij de bloedbrothers: “Fortress of Lies”, jongens toch, waar is de tijd …
    Mijn kop buitengestoken voor Black Haven en gezien/gehoord dat het goed was. Het feit dat ik beide Dudes gespot hebt, wijst er zelfs op dat het een cruciale show was !
    Bonnekes verkocht aan mooie en vriendelijke Franse meiskes, ook aan heel jonge meisjes-fans van Steak n°8, aan Marijn, en nog bijgelegd voor mijn beste klant zijn laatste (al besef ik goed genoeg dat hij me ‘garantie’ heeft liggen gehad) caipirinha.
    Mijn kop nog’s buitengestoken voor Digital Leather en vastgesteld dat ik het best wel ok vond, maar dat het van mij een pak vuiler mocht klinken. Volgens iemand wiens oordeel ik hoog inschat “had dat vrouwmens weinig toegevoegde waarde”, ik begreep dat.
    Intussen zaten mijn 4 ½ u erop en was ik weer min of meer klaar om onder de mensen te komen. Misschien toch nog niet helemaal klaar om Steak n°8 te zien, maar het lukte wonderwel, ook al ga ik nooit verstaan waarom een band terugkomt om nog’s hetzefde nummer te spelen (het enige excuus dat hier kon gelden: het was voor jelle, want die was wat later toegekomen). De Seatsniffers klonken vanuit de verte zo goed als perfect, maar het is niets voor mij. DJ Lotto had er weer zin in, heel wat anderen ook nog, maar ik had het intussen gehad.

’t Is fijn geweest en omdat het niet genoegd herhaald kan worden: merci !!! (aan iedereen die al vermeld werd, bands, koks, DJs en vrijwilligers, maar echt in het bijzonder aan de VV shitworkers want het is niet normaal !)

•  
      CommentAuthorxramzix
    • CommentTimeMay 20th 2008

wild feest.
    zijn er ergens fotos van te zien?

•  
      CommentAuthorMich

..er zijn zeker foto's. ik check 't 's.

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorbytte

posten die handel!

• CommentAuthorFudge
    • CommentTimeMay 20th 2008 edited

onze foto's staan op onze myspace...

http://www.myspace.com/warriorzcrew

kmoe wel zeggen dat de risotto mij nie zo goe bevallen is... hij was wel heerlijk maar een halfuurke voor da we moesten beginnen hing ik nog boven de pot... ;)

machtig weekend... again!

•  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeMay 21st 2008 edited

Fudge:onze foto's staan op onze myspace...

www.myspace.com/warriorzcrew

kmoe wel zeggen dat de risotto mij nie zo goe bevallen is... hij was wel heerlijk maar een halfuurke voor da we moesten beginnen hing ik nog boven de pot... ;)

machtig weekend... again!

haha..den dezen had ik nog niet gehoord...;))
    Foto's van Polle Hitch op zijne myspace ook : http://www.myspace.com/powlbass

en Isabelle (niet Isa) heeft er lik duust getrokken...

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeMay 24th 2008

Vibronics (UK) op vlas vegas sinxen :
    http://www.youtube.com/watch?v=2f94fMba1FY

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorbytte
    • CommentTimeMay 25th 2008

Fuck als je gene myspace account hebt dan kan je die foto's verzeker niet checken.

•  
      CommentAuthorrock4
    • CommentTimeJun 3rd 2008
    •  
      CommentAuthorbytte
    • CommentTimeJun 3rd 2008

very nice picturezz!

Add your comments
    Username Password