Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Is er nu geen enkel concert / festivalprogrammator die oren en ogen in en aan zijn kop heeft en My Bloody Valentine ergens bestelt? En ben ik de enige die daar op hoopt? MBV op Farmfest? in de Kreun? ;-)
het lam godsidd wel vreemd....ik dacht dat ze wel op Pukkel gingen staan, maar blijkbaar niet....op farmfest graag anders ze...:)
mickeyluvnaart schijnt is de vrieze aant onderhandelen ze eens naar tstraatje te krijgen op een tiny mixtapes.
Naar de Kreun mogen ze ook altijd komen !
Ik zat vandaag juist hetzelfde te denken. Voor MBV diep ik graag een paar euroots op...
9 juli nog in de Zenith in Parijs...en er zijn nog kaarten. Ben nog altijd aan het twijfelen.
Deerhunter is ook gaan kijken: http://deerhuntertheband.blogspot.com/
Check dat filmpke.

mohow. oe zot.......
mickeyluvden Shields zijne set-up............

Right, ge gaat mij toch nie vertellen dat de Kevin geen fuzzboîte (of proco-pedaalkes) gebruikt in zijne setup zekers?
ook hier geen fuzz te bespeuren
zo makkelijk gaat hij het toch niet maken, zeker.
speelgoedjes
hunne klank is idd misschien een beetje te subtiel om met vette fuzzpedalen gemaakt te zijn.
maar toch, proco-ratten zit heel dicht bij die klank voor een distortion.
en als ge twee jcm800s volle bak openzet krijgt ge vanzelf al een lading schone fuzz.
Ik heb ook ergens opgevangen dat kev ook wel een fender blender gebruikte.
anyhow: guitargeeks!
het lam godsproco rats
ik kan niet meer zonder
geniale pedaaltjes.
Hij gebruikt Marshall Guvnors (de eerste serie) en een marshal shredmaster. Die moeten niet echt onderdoen voor RAT hoor, integendeel.
En geloof me : die Whammy is een heel belangrijk element in zijn sound !
nog even wachten en hendrik geeft je full details van optreden in Manchester (zaterdag). Ben benieuwd wat het wordt. Op youtube al fragmenten te vinden van londen
:-)
Nu zaterdag ist gank.
Old school!
Alleen te hopen dat ik niet moordend zat zal zijn voor het optreden
studiomuscle -de portablespff, die marshall-overdrive is eerder iets voor ac/dc-fanaten...
maar inderdaad, lang leve proco!
(en de vroege 70's-electroharmonix!)
moet nog rijen he sjarul.:) :(. zal voor de vrijdag zijn
toevallig op een blog tegengekomen
http://burningworld.blogspot.com/2008/08/my-bloody-valentine-spectrum-manchester.html
thnx, was dienen blog al eens tegengekomen maar alweer vergeten.
1 to 21 of 21