Not signed in (Sign In)

Categories

Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
Advertisement
    •  
      CommentAuthorheavium
    • CommentTimeJun 24th 2008

hey,

ben een nieuw lid hier maar lees het forum al een tijdje.

heavium is op zoek naar een drummer of drumster, liefst iemand die z'n ego wat aan de kant kan zetten en gewoon op een drumkit weet te meppen zonder portnoy of bonham ambities. (vergeet dus fucking racks, dubbele basdrum en kut chinas hé :-P)

de band is opgericht in 2004, op dit moment neem ik (kim) gitaar, zang, rare geluiden en geprogrammeerde drums voor m'n rekening en de andere helft, kevin, speelt bas.
    Maar we willen een drummer van vlees en bloed (en zweet)... eigenlijk ben ik het gewoon beu om alles te programmeren en niet gewoon te kunnen improviseren tijdens repes.

onze invloeden zijn vooral : (geluidswijs, visie-wijs ..enzo van die dingen) :
    coachwhips, arab on radar, aids wolf, raveonettes, electric wizard, chromatics, xbxrx, chaos, weerwolven e.d.

regio : hm.. anything oost-vlaanderen (liefst)

myspace : myspace.com/heavium

de songs op de myspace zijn wat 'dated' maar ik ben bezig met opnames voor een ep'tje (eigenlijk een diy cd-r maar kom), die songs klinken veel ruwer en meer lawaaierig

mail: heavium@gmail.com

!

cacklegackk
    • CommentAuthort21
    • CommentTimeJun 25th 2008

kim & kevin. stars are born!

•  
      CommentAuthorbytte

nice

the fine art of original sin
    •  
      CommentAuthorheavium

ik probeer de opnames af te krijgen tegen het eind van de zomer en het zou leuk zijn moesten we tegen dan iemand vinden, hebben er van 2004 tot 2008 al drie gehad en het was nooit echt 'dàt'...hopelijk vinden we iemand. =(

cacklegackk
Add your comments
    Username Password