Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
moeten lampe, kluze en ik weer alleen de semtex-eer verdedigen? of komen er nog af?
as friends rust speelt lik de vrijdag. the locust de zondag. en tussenin nog een pak coole bands.
ok.bye.Warikikiki?
Naar't schijnt komt Grizje ook!
Marijne! Breng zo'n gazette mee dat je gemaakt hebt.
Aight?
gazette ook hierheen! vrijdag en zaterdag haanwezig! zondag nog twijfel!!!
Aanwezig zoals toch ieder jaar. Marijn we zouden nog es een tent moeten zetten. awoe zetelkids!
RINGWORM op zaterdag!
shit zou Ward thuis blijven?
www.kluzehellion.comals er een gemeenschappelijke tent gezet wordt, kom ik er persoonlijk "i'm your sexy lover" brengen, al dan niet met paal op een wildvreemd hoofd te slaan.
Dit jaar skip ik het fest compleet.
zaterdag heb ik al dan niet vrij gehouden in de agenda
al is het maar om te vechten met de nieuwe scenehero uit belgië en hem naakt te laten afdruipen
jawel dames en heren ... ik heb het over ray cappo kluze
check.
maakt maar eerst da ge buiten moogt van konijn.
www.kluzehellion.comwaahahaha.
de tente gaat niet mee hoor gasten, ik ontzie het mij om dat spel mee te slepen en er lag de laatste jaren toch maar 3 man in of zo. daarvoor doe ik het nie.
ik ben er 3 dagen en heb gazetten mee voor iedereen die er wil!
FUCK WITH THE BULL
YOU GET THE HORNS!
ok.bye.kluze ik hoop dat ik doorheen die horde van minderjarige groupies raak eer ik je "yow fok ya kluze"-gewijs kan begroeten ...
kluzelikesbruhhe.com
the dice:als er een gemeenschappelijke tent gezet wordt, kom ik er persoonlijk "i'm your sexy lover" brengen, al dan niet met paal op een wildvreemd hoofd te slaan.
en tom die tende kwam. dat waren goede tijden. Ik probeer er de zaterdag te raken voor Morser. Had al gechecked bij dafke, maar die is op reis. Er staat nog 1 iets in de weg, hopelijk pulver ik erdoor zoals een Hitler door Polen.
aanwezig de zaterdag
mickeyluvhet was een memorabele avond
tenten opendoen van doeds die we niet kenden
an allerlei bucht naar binnen smijten
en vooral veel "geruchte" maakn ...
Marijne heb je iets gepland de zaterdagavond? ;)
the fine art of original sinWarry ik zeg het op voorhand da ge niet in het centrum van Ieper staat, dit jaar is het ergens in een weiland half uurtje wandelen van het centrum.
Met naar het schijnt aan de hoek van de weide een sketchy hang café. En Ringworm speelt niet.
www.kluzehellion.comRay Kluze:Warry ik zeg het op voorhand da ge niet in het centrum van Ieper staat, dit jaar is het ergens in een weiland half uurtje wandelen van het centrum.
Met naar het schijnt aan de hoek van de weide een sketchy hang café. En Ringworm speelt niet.
Kwestie dat jullie 't nie verkeerd verstaan; het ligt iets dichter van 't station dan de plek aan 't jeugdstadion van vorige jaren. Wel verder van het centrum...
bytte, we zijn te weten gekomen wie de dj van dienst is en het is NIET dj jacques. 't feit dat er een sketchy café is wil zeggen dat ik een prieze en een geluidsinstallatie in de buurt heb. ik ga vrijdag aan die dude voorstellen om een alternatieve afterparty in zijn café te doen.
verder is de camping nu onder eigen beheer, 't is nu 10 euroots en je mag niks meepakken behalve een tente. er mogen wel geen ruiten inzitten want glas is verboden.
redelijke grap rond distrotent ook. blijkbaar hebben zowat alle grote distros een njet gekregen dit jaar. al wat er zal staan is genet en dan nog een paar kleinere labels, maar die mogen enkel eigen releases verkopen. hopelijk komt edward gl af om rel te schoppen. ik reken op hem!
het gaat de goeie kant uit met ieper, ik krijg terug hoop.
ok.bye.trasH !
black haven geeft na amenra een show in een schure op een boerhof niet ver van de festival site af
it's called the 'bring back the generator'-showcase ...
kluze zal naakt gaan
ps : kenje den truuk van zeven ?
sorry. in saint-tropez tijdens ieperfest.

richkids ...
geen schuur warry! lampe heeft geregeld dat ze kunnen spelen in het café op de hoek, op een doordeweekse dag bevolkt door 35+'ers zonder vrouw. een beetje zoals ik over 10 jaar dus :(
ok.bye.ah
mijn sources spraken van een schuur
maar ongetwijfeld heeft dat café wat weg van een schuur
verder psyched
dat spreekt voor zich
ps : stel u voor dat het 35-jarige vrouwen zonder man waren geweest ...
dan had ik vandaag & morgen verlof genomen om de beste al in te pikken voor de rest toekomt!
ok.bye.alleen de zaterdag geweest - 'om te hangen' zoals men pleegt te zeggen....
Zann en Mörser ware beire. Eerste keer Jerusalem The Black kunnen checken en 't was goe. en een cover van 'river runs red' van LOA begot... Davy castro..de nieuwe Glen Danzig. :)
Amenra was ok, maar geluid zat toch niet geheel goe. Het feit dat Clark C moest skippen zat er wellicht voor veel tussen.
Active Minds was de max. blazen met twee en een springende linkertepel.
Verder...tenden komen omdat ik niet echt platen kon kopen...toch enkel leuke zines kunnen oppikken (thx marijn en kenneth). ...teveel pinten gedronken.....overload aan slechte sketchy metalcoremoshbands. lekkere veggieburgers wel én last but not least : fijn gezelschap.
Ik vond de veggie-burgers persoonlijk tegenvallen! Zo droog als wat.
De noodles daarintegen waren wel lekker, en alles behalve droog.
The Locust heeft toch wel veruit iedere band omvergespeeld!
Idd kleine distrotent, maar dat stoorde me niet eigenlijk.
dan heb ik waarschijnlijk sjanse gehad ... :)
"allright muthafucka's - let's see what you've got" Mich.
Smaken hé...
ter aanvulling: de ravioli gisteren vond ik dan ronduit degoutant.
Zaterdag was fun !
Ik was er niet normaal vroeg, twee keer Jerusalem the Black gezien en vond het de tweede keer beter, maar dat lag eerder aan het geluid dan aan de band zelf. Twee keer geamuseerd toekijken op zotkomerij tijdens River runs Red.
Ik vond Mörser veruit de strakste band van de dag.
Active Minds was super, al zagen ze er niet uit.
En een extra 'pluske' voor Zann om verschillende redenen: ik hield wel van hun sound, van een paar mooie tattoos van de gistarist(en), van het Bikini Kill t-shirtje van de zanger (en van het platenpakketje dat hij me nadien overhandigde) en vooral van het feit dat die ene gistarist me deed beseffen dat je toch leuke dingen kan doen met een bordeaux Gibson LP en me dus zin deed krijgen om het zelf ook nog eens te proberen.
Veel volk bij Amen Ra alweer, zoals Mich zei, ok maar geluid kon beter, en waar ik stond redelijk vervelend toen de band op de main stage begon.
Zondag laat beslist om toch nog's terug te gaan.
Had dat niet hoeven te doen.
The Locust deed me niet zo heel veel. Bij momenten heel strak en goed, maar het 'haperde' teveel naar mijn zin, de vaart eruit en mijn aandacht verslapte. Dat ik aan 't bevriezen was hielp ook niet veel. Ik had de indruk dat echt veel mensen wegliepen.
was Chris Nosovolic daar???
Halve copypaste wegens lui, moe en fucked
Vrijdag:
+ De homeboys van Die My Demon nog eens zien spelen. Licht andere line-up, maar uit sentiment nog wel eens leuk te horen.
+ Fucked up: Kutgeluid MAAR héél goeie set en zotte frontman.
+ Cancer bats: niet om nachten van wakker te liggen, maar best leuk.
- As Friends Rust: ik weet het niet, echt een "-" verdienen ze niet, maar heel sterk vond ik die reünie nu ook weer niet. Kan ook aan het late uur gelegen hebben.
- De modder! Waarschijnlijk degoutantste ooit.
+ DMD hangout
+ Het idee dat ik niet in een camping moest slapen maar een bed én gezellige babbel kreeg! Waarvoor dank!
Zaterdag:
+ Dat Pushed too far T-shirt! Geniaal!
+ Mans Ruin: spelen zoals het moet klinken! perfect gewoon!
+ 2 keer mogen spelen! Hoewel dat voor bepaalde dingen ook wel een min was, maar soit.
- Zann gemist wegens aan't slapen.
+ Active Minds: weinigen leken enthousiast maar het entousiasme dat die mannen hadden alleen al: chapeau! Ik ben fan!
+ Length of Time: Waarschijnlijk mijn grappigste Ieperfest moment ooit! YO WHAT'S UP MOTHERFUCKERS! SHOW ME WHAT YOU'VE GOT!
+ Discarga: Even gezien, leek precies beter mee te vallen dan vorige keer dat ik ze zag. Dus ik geef ze maar een +
+ Mörser: Ongetwijfeld de beste band die ik zag op deze editie van Ieperfest!
+ Bloodclot: Verrassend goed, voorspelbaar om Bad Brains en Cro-mags covers te horen: maar wie zou daar nu een zaag over spannen?
+ Amen Ra: Persoonlijk vond ik het één van de beste keren dat ik ze zag. Door vermoeidheid een half uur van de set geskipt, maar ze speelden lang genoeg om toch genoeg van de set te kunnen genieten. Fuck yeah!
+ Kortrijk hangout
Zondag:
heel kort:
+ Rise and fall: absoluut zotste set die ik ooit van hen zag!
+ Despised Icon: 5 minuten gecheckt wegens absoluut niet meer in staat om iets zinnig te doen of zeggen maar zat behoorlijk tot zeer goed.
- Cephalic Carnage: normaal heel goeie band maar ik was precies naar een veredelde metalcoreband met grindinvloeden aan't kijken.
+ eindelijk wat distro's checken en dingen aankopen.
Algemeen:
+ Super hangout, paar goeie bands, veel bekende gezichten, zotte sfeer
- Constante vermoeidheid op zaterdag en zondag, niet echt héél tevreden van de sets die ik zelf moest spelen, De koorts die ik nu heb.
- ook wel: Het constante veranderen van de uurschema's en het feit dat ik het soms amper wist dat er een wijziging gebeurd was, MAAR
+ enorm veel respect voor de organisatie voor de pakken stress waar ze waarschijnlijk tijdens deze uitgave mee te maken hadden! Bands die te laat zijn, gaten die vallen, bands die vroeger willen spelen, bands die simpelweg niet opdagen. Vergt enorm veel moeite om dat allemaal op te vangen.
lijst van bands:
+ Pulling Teeth tot tweemaal toe missen.
+ Sunpower : lang geleden!
+ Jerusalem The Black : blijkbaar ook tot twee keer toe missen.
+ Pulling Teeth witches 7" vergeten kopen
+ Shipwreck ad : gemist, band waarvoor ik toch wel kwam
+ Rise And Fall : Beire. Zotte momenten.
+ Verse en Have Heart : soortgelijke bands spreken me gelijk niet aan.
+ Betrayed : fuck yeah! props voor Bruno ze efkes tot Ieper op te trekken. Straight edge.
+ Vicious Circles : blij dat er nog zo'n bands bestaan! zo slecht.
+ Despised Icon : 3 nummers getrokken daarna half in slaap gewiegeld. normaal ben ik ervoor te vinden.
+ Amen Ra : log. donker. knappe visuals.
+ Parkway Drive : 5 minuten gechekt.
+ Bloodclot : Voor mij toch één van de bands waarnaar ik zwaar uitkeek. Spudmonsters, John Joseph en cro Mags
+ coole hangout
+ respect ook voor Lampe en z'n keuken
+ Castro all around
+ Marijn die zo posi was als wat
+ beirezotte afterparty ma echt zottttnnn party
+ langste Genet distro ooit
+ Kingdom vinyls en cd's
Warry mag nu officieel geplaatst worden bij de zetelkids.
www.kluzehellion.comgoeie ieperfest editie
as friends rust, ik heb elk woord meegezongen en de award voor best getimede singalong gescoord toen ik tijdens "we've been sitting here to long" naar voren liep, sprong, met mijn hoofd vlak voor dat van damien uitkwam en "let's go!" riep. intiem momentje, ik voelde het! daarna was ik hees.
locust was best strak vond ik. hadden er precies ook zin in, bleven maar spelen. ganse set niks zeggen om dan af te sluiten met "we are told to stop. goodbye" en weg te gaan.
amen ra ook grotendeels gezien. bummer dat parkway drive al moest beginnen. tijdens hun set. het stoorde me te hard en ik ben weggegaan.
jerusalem the black x2. 2e keer was stukje relaxer, best cool. het nummer voor gert-jan.
zann stuk gezien. 't is niet helemaal mijn ding en ze staken wat af op het fest vond ik.
voor de rest hier en daar nog een nummer meegepikt, maar niks dat me echt kon bekoren. rise & fall en passant even gezien, 't geluid waaide wat weg en ik ben doorgelopen.
voor de rest chapeau voor de vortn vis mannen die daar keihard gewerkt hebben, dat veld proberen deftig krijgen na die vrijdag,...
topmomenten:
-mijn zowat 10 jaar oud 24-clothing shirt terug gaan geven aan hans. the end of an era.
-een distro opstellen met mijn zines en ze in de vorm van een hakenkruis uitstallen.
-brunopoly stickertjes. mensen die er komen om vragen en als ik vraag of ze ook de uitleg erachter willen ofwel al op de hoogte zijn ofwel geinteresseerd zijn. hardcore leeft. kluze heeft al die jaren gelijk gehad en ik heb het nooit willen geloven. tot nu dus.
-slapen bij lampe, ook al was het met minder belspel dit jaar. merci! we hebben ons best gedaan om het wat properkes achter te laten!
-lampe tout court. merci voor alles!
-de afterparty met jospin en de guestset van nathan. awesome-o. ik ben nogal hard gegaan.
-robert van zann is zowat de coolste gast ooit. mijn bestelling krijgen waar ik al 2 weken siked voor was (baby dee, chuck ragan, bjork, saves the day,...), dat was ook wel beire
-vooral veel de hangjongeren afgeven.
-warry die denkt mij gunstig te stemmen bij de zetelkid nominaties door mij een vluchtig smsje te sturen. volgende keer meer geluk, zetelkid!
-veel nieuwe mensen leren kennen en mensen die ik enkel kende van zien beter leren kennen of leren apprecieren.
GOOD TIMES
ok.bye.de nathan heeft ook nog geraaid ofwa ....? beire.
_7.jpg)
posi !!!!!!!
:-))
mickeyluvik moest toch efkes dubbel checkn om te zien wie die rocksterre in 't midden was ...
haha, dat komt ervan als je 5 jaar niet uit je kot komt en mij dus even lang niet gezien hebt! sloeber!
ja, de nathan, half uurke of zo. ik hoorde plots the knife en ik dacht zo van: tiens, dat is plots heel wat anders! en toen ik keek zag ik nathan daar staan en alles werd duidelijk!
maar jospin heeft dat ook wel goed gedaan, hard gegaan!
ok.bye.Ik weet niet meer op welk moment dat was maar ik gok dat:
- het TIJDENS Length of Time was
- iemand héél kort na die foto pinten gaan halen is
marijne
binnenkort zal je mij vervloeken omdat je me meer en meer zal zien
dat het zot zal zijn staat nu al vast
footnote (meer is het niet) : voor mijn niet-aanwezigheid op ieper zijn redenen genoeg but hey ... laat kluze in zijn illusie ...
playlist : floorpunch ... moehahaha ...
awesome-o!
ok.bye.1 to 40 of 40