Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
1 to 19 of 19
omda ze dom en naief zin!

Nog mensen die psyched zijn over deze plaat van Black Mountain???!!!
www.kluzehellion.comoud nieuws maar wat een fuckin skive waar zat je in botanique?
Haha coolste Kluze-comeback ooit ?
Jah Black Mountain superplaat, alleen staat er daar zo een hippie-falsetto-kampvuur-ballad op, die hadden ze toch mogen skippen. Ik skip ze alleszins. Voor de rest: rawk!
kluze, gij fluit. die hebben zelf nog in de charlatan gespeeld, dacht ik.
t was trouwens heel goed op Pukkelpop.
haha...wat een post!
beire skivve, maar ik volg Rock4 wat betreft die ene sketchy neo-hippie skivve...
ze waren heel lekker op pukkelpop. ga ze zien!
nope, geheel niet psyched.
ik snap het ook niet..
nuja solo's en jaren 70 boel zijn in e.
duivvv houdt gewoon niet van snorren. Verdoken homo.
Super plaat alleszins, heel straf live.
het lam godsjep
snorren zijn voor echte venten

!
!
Zozobra : Bird Of Prey
Tot zover DE schijf van deze week. Keihard. Hij blijft maar groeien.
www.kluzehellion.comRay Kluze:!
!
Zozobra : Bird Of Prey
Tot zover DE schijf van deze week. Keihard. Hij blijft maar groeien.
siked hiervoor. die 'Harmonic Tremors' was een zwaar verslavend plaatje.
mickeyluvHydra Head is goed bezig. Diene Harvey Milk is ook uitnaak.
the fine art of original sinafter thoughts en prullaria
- benieuwd naar Lustmord op Hydrahead.
- These Arms Are Snakes spelen in Gent. Weliswaar in de fucking Charlatan. Present.
- Torche, ze komen naar Lille in samenwekring met de Kreun.
- Switchblade speelt aanstaande zaterdag in Aalst. Niemand die daar een fuck om geeft, en sinds de laatste keer op Ieperfest. Terecht.
- Wait In Vain (straight edge) ex- Trail en klinkt en voelt gelijk Trail, in de Frontline!
www.kluzehellion.com- siked voor TAAS en Russian Circles in Gent....maar de charlatan zuigt idd ezelsreet.
- Torche en Pelican is een organisatie van De Kreun in Le Grand Mix - later op 't jaar of volgend jaar zal Le Grand Mix 's een show opzetten in onze zaal, dit in 't kader van 4x4, 't grensoverschrijdend project van De Kreun, de 4AD, le Grand Mix en Les 4 Ecluses - Wij gaan met heel de ploeg naar daar inclusief Belgische bieren ! :-)
- Switchblade - niet gezien op Ieperfest, maar ik blijf zeker en vast fan. Of ik in Aalst zal geraken dat is nog de vraag ...is dat trouwens niet aanstaande zondag ?
- verder : in de ban van Santogold, Zozobra en No Age.
Mich:[/cite
- Switchblade - niet gezien op Ieperfest, maar ik blijf zeker en vast fan. Of ik in Aalst zal geraken dat is nog de vraag ...is dat trouwens niet aanstaande zondag ?
Zondag spelen ze een Doomfestival in Nederland.
wanneer is switchblade en russian circles nu exact en waar ?
ik zou wel willen gaan als 't lukt
russian circles en taas in de charlatan 12/11
switchblade zaterdag in Aalst in de Negasonic.
1 to 19 of 19