Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Woensdag 19 November 2008 in de 4AD: Flipper feat. Krist Novoselic.
iemand die ze heeft gezien op ATP ?. any good ?.
yo
jup. was wel çava ...waarschijnlijk wel cooler in een kleiner zaalke zoals de 4AD ...
mickeyluvop ATP was het beire omdat Chris Nosovolic van Nirvana meespeelde en een paars flanellen hemd aanhad.
goede tijden.
calculating.infinity:op ATP was het beire omdat Chris Nosovolic van Nirvana meespeelde en een paars flanellen hemd aanhad.
goede tijden.
hij speelt nu ook mee. daarmede dat het wat m'n aandacht trekt
Vergeet FLIPPER...is dat belangerijk???Tis wel met Chris Nosovolic...waw!!!dat is belangerijk,niet het feit dat hij bij die groep FLIPPER speelt,wie maalt er daar nu om...CHRIS-lang leve Chris!!!!!!!!!!!!!!!
Hey gasten komaan. Flipper is wel super!
FLIPPER! !! Fuck chris novoselic ! flipper flipper flipper!
Op ATP: Betrekkelijk goeie show maar 't was toch dat niet wat ik er van verwacht had ... Christ heeft wel nog altijd de zelfde springachtige moves! Leek me toen eigenlijk niet belangrijk dat Christ Nosovolic daarbij speelde.
To hell with all good intentionswe'll play sexbomb if you give us some beers!!!!
al zijn ze strontzat of niet...ik ga
ook gezien op atp
maar ben vergeten wat voor'n muziek dat was
nog wat staan napraten met chris z'n look-alike na de show
lang leve Chris Nosovolic,vergeet nu die groep flipper...tis met die kerel van Nirvana,en dat is veel cooler..flipper zegt me niets....is da dien covergroep van Nirvana??
haha..dreetn is ip dreef.
mickeyluv1 to 11 of 11