Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
1 to 10 of 10
http://www.een.be/tv1_master/subsite/fatamorgana/afleveringen/e_fata_513_uitdaging_opqbs/index.html
Haal maar al je kostume uit.
Oh neen, na zomercarnaval nu dit.
Het wordt weggaan of binnenblijven zaterdag.
aargh.
mickeyluvhoe beire!!!
Berber:Oh neen, na zomercarnaval nu dit.
Het wordt weggaan of binnenblijven zaterdag.
tis ook nooit wel e, da zijn dan de eerste voe te zeggen dat er nooit wa te doen is
ok tis geen hipperdepip extravaganza feestje met posers en muurbloempkes maar ik kan me niet voorstellen dat hier helemaal geen fun aan te beleven is.
Er was toch niets mis met da zomercarnaval...?
Ik onthoud: taart en champagne.
Het komt er dus op aan om op 't juiste moment buiten te komen.
champagne !!
dat wordt lachen....
mickeyluvverdoeme tis juste iamx in bxl...
allee gouw zeg:
Het wordt weggaan of binnenblijven zaterdag.tis ook nooit wel e, da zijn dan de eerste voe te zeggen dat er nooit wa te doen is
ok tis geen hipperdepip extravaganza feestje met posers en muurbloempkes maar ik kan me niet voorstellen dat hier helemaal geen fun aan te beleven is.
Is dat zo??
Ok dan ...
Idd met het voormalig cliënteel van het ter ziele gegane café de Metropole dat nu vrij rondloopt moet er het één en het ander te beleven zijn ...
allee gouw zeg:
Het wordt weggaan of binnenblijven zaterdag.tis ook nooit wel e, da zijn dan de eerste voe te zeggen dat er nooit wa te doen is
't zal zijn lijk met de foor, het klootjesvolk zal weer eens buitenkomen
Cheesus Saves1 to 10 of 10