Not signed in (Sign In)

Categories

Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
Advertisement
    •  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeAug 25th 2008 edited

Sic Alps is essentially two dudes, Mike Donovan who used to be in the Ropers way back when and Matt Hartman from Henry’s Dress and more recently of Coachwhips fame. With the assistance of a revolving cast of assorted characters (the early line-up was Hartman-less), Sic Alps have been creating the best noise pop/weird psych/lo-fi rock n roll (I promised myself I wouldn’t do that…ugh) for about half a decade now, with, now out of print, records on Woodsist, Skulltones, and Animal Disguise. From amazing Psychocandy rippers to timeless-sounding basement psych and scuzz pop, this is all over the place but always on point. Like the best of ’80s British DIY, early-‘90s American indie, and kids tripping in 1970 rolled into some of my favorite music on the 21st century. If you’re looking for another, or maybe even better, Times New Viking or No Age, it’s arrived.

http://www.sicalps.com/
    http://www.vlasvegas.be
    http://thepits.be

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeSep 9th 2008 edited

LET OP
    SIC ALPS WORDT VERZET VAN 13/11 NAAR ZATERDAG 15/11 - IN DE PIT'S

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeOct 30th 2008

und up !

mickeyluv
    •  
      CommentAuthorDDamn
    • CommentTimeNov 5th 2008

^^^^^^
    ^^^^^^
    ^^^^^^
    I I I
    I I I
    I I I

1.  quote

Cool, kan ik ze toch nog eens zien! In de Bunker was 't alleszins wreed ok.

I'll donate this to Bibles for Belgians!
    •  
      CommentAuthorMich
    • CommentTimeNov 12th 2008

volgende zaterdag, mensen ! zot bandje !!

mickeyluv
    • CommentAuthoraaahhh
    • CommentTimeNov 12th 2008

met DJ SHITHEAD!!!!

• CommentAuthoraaahhh
    • CommentTime5 days ago

vanavond dus!!!Kom maar af,smijt met bier,heb plezier.Luister goed,luister links en rechts.Geniet er van,wees jezelf.Bestel een paard en een luizenkam.Geef eens een schouderklop..en dat live in The Pit's!!!!

•  
      CommentAuthorrock4
    • CommentTime5 days ago

In aanwezigheid van de GTO-distro, dus breng uw geld mee!

All Shadows And Deliverance
    • CommentAuthoraaahhh
    • CommentTime5 days ago

geld geld geld..er is meer dan dat:een bushalte bv,een kaasplank een een balpenhouder...aaahhhh

•  
      CommentAuthorMich
    • CommentTime4 days ago

en hoe was 't ???

mickeyluv
    • CommentAuthoraaahhh
    • CommentTime4 days ago

ja,oe wast???

•  
      CommentAuthork
    • CommentTime4 days ago

't wordt tijd dat eeuhh ter is, straks wordt naar dergelijke concerten gaan nog geestig.

• CommentAuthoraaahhh
    • CommentTime3 days ago

oei,oei slecht geslapen??Alles is zwart-weg met de staat fuck de politie en die al anderen...
    ik wil bier-lang leve dop..

•  
      CommentAuthork
    • CommentTime3 days ago

't was nen geestigen avond eigenlijk. sic alps was goed, al had ik het na 30 minuten wel wat gehad.

• CommentAuthorBerber
    • CommentTime3 days ago

Had er persoonlijk meer van verwacht, en qua sfeer persoonlijk ook een raar avondje ... de aanwezigheid van eeuhh had de sfeer waarschijnlijk ook niet ten goede gekomen ...
    Dat Stevie Daniel Higgs mee had in zin bakken, en blijkbaar had hij die al een jaar liggen(?!), was een meevaller die ik gelink goed kon gebruiken ...

•  
      CommentAuthork
    • CommentTime3 days ago

ik heb me vooral beziggehouden met de verschijning van nen ouwen maat, de man van nijlen en de french connection de rest van het zootje heb ik aan mij voorbij laten gaan. toppunt van de avond: sam met het typemachine verhaal!!!

•  
      CommentAuthorIsa
    • CommentTime3 days ago

Heb wel genoten van het optreden (met dank aan Bowy die me wou aflossen aan de inkom). Na hun show in de Vooruit vorig jaar vroeg ik me af wat het in de pit's zou geven, het is en blijft een band die op een plaats als de pit's past. erinn
    Maar ik heb wat tijd nodig gehad om in hun U.S. Ez plaat te geraken en heb er dan ook de tijd voor genomen de voorbije maanden. Het feit dat die gitarist op zijn minst tien snaren gebroken heeft haalde de drive er wel wat uit. Het feit dat niet iedereen in het publiek dat doorhad, zal ook wel meegespeeld hebben.
    En heb me verder bijzonder goed geamuseerd in de pit's, niets gemerkt van rare sfeer eigenlijk, maar ook niet echt rondgekeken.
    Gene slechte opkomst trouwens, er was anders wel genoeg te doen die avond.

• CommentAuthoreuuh
    • CommentTime7 hours ago

nog 11 daagskses mensen, dan is de leute er vanaf.

•  
      CommentAuthorik
    • CommentTime5 hours ago

ge zit er voor een keer recht op

Cheesus Saves
Add your comments
    Username Password