Not signed in (Sign In)

Categories

Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
Advertisement
    • CommentAuthorsteve m
    • CommentTimeSep 2nd 2008

• CommentAuthorNel-G
    • CommentTimeSep 26th 2008

vanavond!!!

HEAVY PSYCH!!!! YEAH!!!!

Deuren 20u00
    20u30 : Starving Weirdos
    21u10: Ignatz
    21u50: LSD March

• CommentAuthorevil fons
    • CommentTimeSep 26th 2008

YES!
    DEMENTED!

het lam gods
    • CommentAuthorevil fons
    • CommentTimeSep 28th 2008

ignatz de heerser!

het lam gods
  1.  quote

zaterdag alweer bunkerfunk!

• CommentAuthorevil fons
    • CommentTimeOct 10th 2008

ik ga uit pkw stappen peinsek ;-) al die optredens die ik mis omdat ik zelf moet spelen.

het lam gods
    • CommentAuthorNel-G
    • CommentTimeOct 22nd 2008

VANAVOND!!!!

check ook de lovende IGNATZ review in The Wire!

• CommentAuthorevil fons
    • CommentTimeOct 23rd 2008 edited

Ignatz was de moeite, spijtig dat het stiller moest, maar de keuze tussen stiller en een woedende volksopstand is snel gemaakt. Metzger verveelde na een kwartier met zijn krachttoeren op een customized banjo. De lezing van Ian Nagoski was ook interessant, vooral de zombiefilm die rechts speelde.

het lam gods
  2.  quote

Ik vond de fluisterliedjes-set van ignatz wel sterk. Alleen jammer dat die mens van croxapohaxacoxk zo nodig moest interveneren.

die lezing was leuk

Metzger was soundtrack voor bollywood versie van the bourne ultimatum. Beetje platjes.

een geslaagde kraakavond al bijf ik crox-plek te koud en kil vinden (al waren tafeltjes en lampjes wel een goed idee)

Credibility points voor Metzger die maar bleef babbelen met die ene vreee zatte kloot.

studiomuscle -de portables
    • CommentAuthorNel-G
    • CommentTimeOct 23rd 2008

damn, ignatz... ondertussen ben ik de tel kwijt hoeveel keer ik hem zien spelen heb, maar telkens is het er bal op. beste belgische muzikant OOIT!!!!

De rest... Metzger van in de verte gehoord... tja customized banjo hé. :-) Die dude van de lezing zou er beter een boek over schrijven. Sta niet graag te kijken naar iemand die achter een tafel naar zijn favoriete liedjes zit te luisteren. wel vriendelijke pé.

3.  quote

De Saison Dupont was uitverkocht, dat was wel héél spijtig.

Voor de rest: Ignatz super optreden en Heer Metzger vond ik eigenlijk ook wel nog behoorlijk goed (zijn vrouw daarentegen ...).

Add your comments
    Username Password